شناسهٔ خبر: 163213 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

با استفاده از نظر کارشناسان هر حوزه می‌توان مشکلات را مدیریت کرد

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد که اگر بنده قدرت اجرایی داشتم برای حل مشکلات در گام اول به نظرات متخصصان و کارشناسان هر حوزه احترام گذاشته و از آنها استفاده می‌کردم.

به گزارش «نماینده»، اقبال شاکری، درباره مهمترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی بیان کرد: بنده اگر قدرت اجرایی داشتم در گام اول به نظرات کارشناسان و متخصصان توجه می‌کردم و در برنامه ریزی برای اداره کشور نظرات کارشناسان و متخصصان در هر حوزه را مورد اهمیت قرار می‌دادم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های داخلی فراوانی است که با شناسایی هر یک از این ظرفیت‌ها می‌توان برنامه ریزی صحیحی برای حل مشکلات کشور داشت. از سوی دیگر یکی از اولویت‌های بنده قوی کردن اقتصاد کشور بود تا تاثیر پذیری آن از قدرت‌های خارجی به حداقل برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال برای حل مشکل مسکن اقداماتی که در مجلس یازدهم هدف گذاری شده نظیر تامین زمین ارزان، مصالح ارزان قیمت و تسهیلات بانکی مناسب را دنبال می‌کردم. اگر از حدود چند سال پیش ما این هدف گذاری را داشتیم امروز با مشکلات موجود در حوزه مسکن مواجه نبودیم. برای هر یک از بازارها می‌توان با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی برنامه ریزی دقیقی انجام داد.

شاکری در پایان تاکید کرد: کشور ما دارای منابع و دانش و نیروی انسانی کافی است و به همت مسوولان اجرایی نیاز است. در مقاطع مختلف تاریخی و در زمان بحران‌ها ما توانسته‌ایم با مدیریت و برنامه ریزی بر دشمن غلبه کنیم. امروز نیز می‌توان با مدیریت صحیح و استفاده از کارشناسان هر حوزه مشکلات را مدیریت کرد.

نظر شما