شناسهٔ خبر: 163195 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

برنامه‌های جامع اقتصادی در دستور کار مجلس است

سید نظام موسوی عضو کمیسیون «اصل نود» مجلس با بیان اینکه ما دو شیوه در مواجه با موضوعات اقتصادی داریم، بیان داشت: مجلس آنجایی که احساس کند باید با طرح‌های فوریت‌دار به موضوعات ورود کند، قطعاً تأخیر نخواهد کرد البته پرداختن به مسائل اقتصادی طبیعتاً نیازمند برنامه‌های جامع و کلان اقتصادی است که این موضوعات مهم هم در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش «نماینده»، سید نظام‌الدین موسوی، با اشاره به تدابیر مجلس پیرو افزایش قیمت ارز و سکه در کشور گفت: طبق اظهارات آقای قالیباف، مجلس به دنبال طراحی بندهای مختلف در حوزه‌های اقتصادی است.

وی تأکید کرد: ما دو شیوه در مواجه با موضوعات اقتصادی داریم. در حال حاضر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم حاد است و طبیعتاً مجلس باید یک اقدامات عاجل و آنی در موضوعات معیشتی مردم داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به تصویب طرح مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس اظهار داشت: بنابراین یکسری اقدامات فوری برای بهبود معیشت مردم ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه باید برای این موضوعات کلان اقتصادی برنامه‌های جامعی تدوین کرد: مجلس آنجایی که احساس کند باید با طرح‌های فوریت‌دار به موضوعات ورود کند، قطعاً تأخیر نخواهد کرد البته پرداختن به مسائل اقتصادی طبیعتاً نیازمند برنامه‌های جامع و کلان اقتصادی است که این موضوعات مهم هم در دستور کار است.

نظر شما