شناسهٔ خبر: 163145 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رییس «کمیته امنیت» مجلس: ترامپ زانوی خود را از گلوی مردم آمریکا بردارد/ آمریکا در حل مشکلات درونی خود عاجز است

ابراهیم عزیزی رییس «کمیته امنیت»کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم آمریکا در حل مشکلات درونی خود عاجز است و سعی دارد همواره دست به فرافکنی بزند،گفت: ترامپ باید بجای دخالت در مسائل داخلی سایر کشورها، زانوی خود را از گلوی مردم خود بردارد.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم عزیزی، با اشاره به تلاش گسترده سردمداران رژیم آمریکا برای انحراف اذهان جهانیان از معضلات ریشه‌ای موجود در کشور آمریکا با القای بحران‌های مصنوعی به کشورهای دیگر، گفت: اساساً آمریکایی‌ها همیشه سعی می‌کنند مسائل داخلی خودشان را با بهره‌گیری از مسائل بیرونی خنثی کنند.

رییس «کمیته امنیت» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه  آمریکایی‌ها باید بیشتر به فکر مسائل داخلی خودشان باشند، تصریح کرد: آقای ترامپ باید جوابگوی اعتراضات ضدنژادپرستی و بالا رفتن آمار شیوع ویروس کرونا در آمریکا باشد.

عزیزی تاکید کرد: ترامپ باید زانوی خود را از گلوی مردم خود بردارد بجای اینکه در مسائل داخلی کشورها دخالت کند. با این حال اگر ترامپ راست می‌گوید ابتدا این برخورد را با مردم خود آغاز کند و نیاز ندارد دایه‌ای برای سایر کشورها شود.

 این نماینده مجلس اظهارداشت: ترامپ به دلیل عجز در مسائل داخلی آمریکا به نوعی سعی می‌کند تا مسائل مربوط به مرزهای جغرافیایی بیرون آمریکا را برجسته کند تا در واقع مشکلات داخلی آمریکا نمایان نشود لذا آمریکا در حل مشکلات درونی خود عاجز است و سعی دارد همواره دست به فرافکنی بزند.

نظر شما