شناسهٔ خبر: 163127 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لاجوردی: می‌کوشیم اعضای کمیسیون فرهنگی در کمیسیون ویژه خانواده حضور داشته باشند

لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا اعضای کمیسیون فرهنگی در کمیسیون ویژه خانواده هم حضور داشته باشند تا به صورت تخصصی و دقیق به مسئله خانواده بپردازیم.

به گزارش «نماینده» زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث جمعیت از مباحثی است که بسیار مورد تاکید رهبر انقلاب بوده همچنین از مباحث حیاتی این روزهای کشور به حساب می‌آید در همین راستا عده‌ای از نمایندگان تصمیم گرفتند تا با تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده به این موضوع بپردازند.

وی افزود: موضوع خانواده همچنین یکی از مباحث مهم کمیسیون فرهنگی مجلس است ما هم تلاش می‌کنیم تا اعضای این کمیسیون در کمیسیون ویژه خانواده هم حضور داشته باشند تا به صورت تخصصی و دقیق در کمیسیون ویژه به مسئله خانواده بپردازیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص جو حاکم بر پارلمان و استقبال نمایندگان از این طرح گفت: موضوع جمعیت یک موضوع حیاتی برای کشور است و اگر امروز ما زمان را از دست بدهیم در  سال‌های آینده فرصتی برای حل مشکل پیری جمعیت کشور و عواقب آن نخواهیم داشت.

لاجوردی ادامه داد: نمایندگان به این مسئله مهم اشراف دارند و می‌دانند که باید به شکل ویژه با آن پرداخت و ما امیدواریم که این کمیسیون در صحن علنی مجلس با استقبال نمایندگان مردم مواجه شود.

وی در پایان در خصوص مطالبه عمومی مردم برای تشکیل این کمیسیون در صفحه فارس من گفت: خبرگزاری فارس و صفحه فارس من در طول این مدت بسیار در مطالبه خواسته های مردم موثر واقع شده است و ما امیدواریم تا به شکل ویژه به این مسئله ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تشکیل کمیسیون ویژه خانواده در دستور این هفته صحن مجلس قرار دارد.

نظر شما