شناسهٔ خبر: 163082 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گرانی افسارگسیخته، نتیجه سوءمدیریت‌ است

منادی عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اعتقاد دارد امروزه شاهد گرانی افسارگسیخته در عرصه های مختلف هستیم که این موضوع موجب افزایش فشار بر اقشار کم درآمد شده است.

به گزارش «نماینده» علیرضا منادی سفیدان در خصوص اولویت های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع دغدغه های معیشتی مردم، گفت: امروزه شاهد گرانی افسارگسیخته در عرصه های مختلف هستیم که این موضوع موجب افزایش فشار بر اقشار کم درآمد شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نابسامانی شدیدی در بازار شاهد هستیم، اظهار کرد: متاسفانه دلیل جدی این نابسامانی، سوء مدیریت دولتمردان است و در این راستا پاسخگویی هم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا موجب شده مرزهای کشورمان بسته شود که این امر سبب آسیب اقتصاد داخلی شد، ادامه داد: این مهم در حالیست که مسئولان اجرایی کشور همواره باید برای بروز بحران در اقتصاد آماده باشند تا بتوانند واکنش مناسب انجام دهند نه اینکه قصور را بر گردن یکدیگر بیاندازند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رفع دغدغه های معیشتی جامعه نیازمند تصویب قانون جدید نیست، افزود: در واقع قوانین مناسب برای ایجاد رونق در اقتصاد و کسب و کار وجود دارد اما به درستی اجرایی نمی شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد سرمایه لازم برای ایجاد رونق و جهش تولید در دستگاه های مختلف وجود دارد اما باید به درستی در کشور تقسیم شود تا علاوه بر رعایت عدالت، شاهد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

به گزارش «نماینده» عضو هیأت رئیسه مجلس از دریافت ۱۴ طرح اقتصادی از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: منتخبان یازدهم توجه جدی به معیشت مردم دارند.

نظر شما