شناسهٔ خبر: 162595 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برخی جریانات سیاسی می خواهند ناکارآمدی خود را با تخریب مجلس پنهان کند

یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید جریانات سیاسی که در این سالهای اخیر کارآیی لازم را برای اداره کشور نداشتند به دنبال تخریب مجلس یازدهم هستند.

به گزارش «نماینده»، سید علی یزدی‌خواه ، به تخریب‌های هدفمند برخی از جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مجلس یازدهم روزهای آغازین فعالیت خود را سپری می‌کند و وقت زیادی مانده تا این دوره به اتمام برسد؛ بنابراین همه این تخریب‌ها به دلیل عدم موفقیت جریان رقیب در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

 وی در ادامه افزود: متاسفانه دلیل تخریب زودهنگام مجلس توسط افرادی که عدم کفایت و توانمندی خود را در اداره کشور در ۷ سال گذشته نه فقط به ما ایرانی‌ها بلکه به کل دنیا نشان دادند چیزی جز عدم موفقیت مجلس یازدهم نیست .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تخریب زودهنگام مجلس یازدهم اشاره و اظهار کرد: جریاناتی که ناکارآمدی خود را می‌خواهند پنهان کنند و یا اینکه موفقیت های نظام را برنمی‌تابند تخریب زودهنگام مجلسی که از شکل‌گیری آن زمانی نگذشته را در دستور کار خود قرار دادند؛ بنابراین نمی‌شود به زودی قضاوت کرد و کارکرد آن را نامناسب دانست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: مجلس فارغ از این هوچی‌گری ها و بازی‌های تبلیغاتی، کار خود را انجام می‌دهد و اولویت اساسی آن هم توجه به معیشت و اشتغال مردم است؛ متاسفانه در این سالهای اخیر به اشتغال جوانان اهمیتی داده نشد و همچنین قدرت خرید آنها نیز ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

یزدی‌خواه تصریح کرد: این‌ها ناکارآمدی سال‌های اخیر خود را می‌خواهند با تخریب مجلس یازدهم پنهان کنند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به سخنان سخنگوی دولت مبنی بر اینکه هر دولت دیگری جای ما بود ۱۰۰ برابر بدتر عمل می‌کرد اشاره و تصریح کرد: سخنگوی دولت در نشست خبری خود اعلام می‌کند که اگر هر دولتی به جای ما بود ۱۰۰ برابر بدتر عمل می‌کرد اتفاقا باید به آقای سخنگو گوش زد کرد هر دولت دیگری به جای شما کشور را اداره می‌کرد در تمام مناسابات سیاسی، اقتصادی و ... بسیار موفق عمل می کرد.

نظر شما