شناسهٔ خبر: 162498 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

امروز؛ بررسی وضعیت ارز با حضور همتی در کمیسیون اقتصادی

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون عصر امروز با حضور رئیس بانک مرکزی وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند که از رئیس مجلس هم دعوت کردیم در این جلسه حضور یابد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت اقتصادی کشور، گفت: همزمان با تشکیل مجلس یازدهم و از همان ابتدا موضوعات اقتصادی با محوریت رئیس مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در آن جلسات مسائل بازار پول، بازار سرمایه و تعیین تکلیف جا ماندگان سهام عدالت بررسی شد.

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه کمیسیون ها به صورت رسمی تشکیل شد و ما جلساتی درباره مسائل ارزی برگزار کردیم و روز گذشته سه جلسه در این راستا تشکیل شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از جلسات روز گذشته با حضور معاونان اقتصادی وزارت خارجه و مدیران ارشد این وزارتخانه به دلیل ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی و وظایفی که این معاونت دارد برگزار شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه جلسه ای هم با حضور معاونان وزیر جهان کشاورزی برگزار شد و گزارشی از آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی ارائه کردند، گفت: همچنین معاونان وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و تجارت هم روز گذشته در جلسه کمیسیون اقتصادی حضور یافتند و گزارشی در حوزه های مرتبط با خود به نمایندگان ارائه کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:امروز بعد ازظهر التهابات بازار ارز با حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود که از رئیس مجلس شورای اسلامی هم دعوت کردیم که در این جلسه حضور یابد.

تکمیل می شود...

نظر شما