شناسهٔ خبر: 162353 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محاکمه طبری عمل به توصیه رهبر انقلاب در آغاز اصلاحات از درون خود قوه قضاییه است

حاتمی نماینده کلیبر در مجلس گفت: پرونده اکبر طبری از این حیث مهم است که رهبر انقلاب به قوه قضائیه دستور دادند که اصلاحات را از درون خود صورت دهد، از این جهت پرونده طبری مورد رصد بیشتری است.

به گزارش "نماینده" حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس با اشاره به محاکمه طبری از مدیران قوه قضائیه اظهار داشت: ما از بررسی پرونده طبری و یا هر پرونده دیگری که در حوزه فساد در قوه قضاییه و یا هر قوه دیگری باشد، حمایت می کنیم.

وی افزود: برخورد با مفساد اقتصادی حرکت امیدآفرینی بود که بارقه های امید را در دل جامعه روشن کرد به عنوان یک شهروند و کسی که دل در گرو انقلاب دارد و قوه مقننه حضور دارم از این حرکت آیت‌الله رئیسی حمایت و پشتیبانی‌های لازم را از این حرکت صورت خواهیم داد.

حاتمی با تاکید بر اینکه حمایت ما از قوه قضاییه فقط در خصوص پرونده طبری نیست، گفت:  از هر حرکتی که قوه قضایی در برخورد و مبارزه با فساد صورت دهد حمایت خواهیم کرد و معتقدیم برخورد با مفاسد اقتصادی باید به شدیدترین شکل ممکن باشد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس گفت: قوه قضائیه باید با هر شخصی که رانت و فساد صورت داده برخورد کند و پرونده طبری شاید از این حیث حائز اهمیت باشد که مقام معظم رهبری به قوه قضائیه دستور دادند که اصلاحات را از درون ساختار قوه قضائیه صورت داده  برخوردها و شفاف سازی ها و تهذیب ساختارها صورت بگیرد از این جهت پرونده طبری مورد رصد بیشتری است و گرنه آیت الله رئیسی با طبری مشکل شخصی که ندارد، بنابراین پرونده طبری چون درون ساختاری است حائز اهمیت است.

نظر شما