شناسهٔ خبر: 162320 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اعتراضات مردمی در آمریکا، نتیجه سالها نقض حقوق بشر در این کشور است

مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس، سرایان و بشرویه در مجلس یازدهم گفت: مردم آمریکا به فسادها، بی عدالتی ها و نقض حقوق بشر سردمداران این کشور پی بردند؛ بنابراین دیدگاهشان نسب به این نظام تغییر کرده و این تحول در دیدگاه باعث خیزش آنها شده است.

به گزارش «نماینده» مجید نصیرایی به سرانجام اعتراضات مردمی در آمریکا اشاره کرد و گفت: مردم آمریکا نسبت به حاکمان خود بدبین هستند؛ چرا که  ظلم های بسیاری به آنها شده و همین عملکرد ضعیف حکام ایالات متحده خیزش مردمی را علیه آنها به راه انداخت.

وی در ادامه افزود: این ظلم‌های آشکار و بد رفتاری‌های موجود اعم از نقض حقوق بشر، بی عدالتی و ... که در کشور آمریکا نسبت به مردم خود صورت گرفته؛  باعث انزجار و نفرت مردم آمریکا علیه سردمداران این کشور شده است.

 نماینده مردم فردوس در مجلس یازدهم به شکل‌گیری و خیزش اعتراضات در نقاط مختلف آمریکا و اروپا اشاره و تاکید کرد: بیداری انسانی در سرتاسر جهان در حال شکلگیری بوده و این هم برگرفته از انقلاب مردم ایران است؛ انقلابی که باعث بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد و  اکنون نیز سبب بیداری انسانی در جهان شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: مردم آمریکا متوجه شدند که حاکمان آنها نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای آنها اعم اجرای عدالت، مبارزه با فساد و ایجاد آرامش باشند و به این مسئله هم واقف شدند که فقط منافع یک اقلیت سرمایه دار در این کشور تامین می‌شود و همه این مسائل باعث شده تا مردم آمریکا دست به اعتراضات خیابانی بزنند.

نظر شما