شناسهٔ خبر: 162271 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس یازدهم اعتماد از دست رفته مردم به خانه ملت را بازسازی کند

اخگرپور دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه عملکرد مجلس دهم موجب کاهش اعتماد مردم به خانه ملت شد، گفت: مجلس یازدهم باید به گونه‌ای عمل کند تا اعتماد مردم به قوه مقننه بازسازی شود.

به گزارش «نماینده» حسین اخگرپور دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: متاسفانه مجلس دهم عملکرد مناسبی نداشت و به همین دلیل نارضایتی‌هایی هم در مردم ایجاد شد اما با روی کارآمدن مجلس جدید مردم این امید و انتظار را دارند که نمایندگان خلاءهایی که در گذشته به واسطه عملکرد نامناسب مجلس دهم ایجاد شده را با عملکرد خود پر کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد مجلس دهم موجب کاهش اعتماد مردم به خانه ملت شد، ادامه داد: مجلس یازدهم باید به گونه‌ای عمل کند تا اعتماد مردم به قوه مقننه بازسازی شود.

اخگرپور افزود: نمایندگان مجلس یازدهم هم در زمان مبارزات انتخاباتی و هم در زمان آغاز مجلس همواره اعلام کردند که محور تلاش‌هایشان بازگرداندن خانه ملت به جایگاه اصلی خودش است، به همین دلیل امید می‌رود مردم هرچه زودتر شاهد تحقق این موضوع باشند و اینکه خانه ملت را به جایگاه اصلی خودش بازگردد از مطالبات اصلی مردم و دانشجویان است.

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: سیاسی‌بازی و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در مجلس از مسائلی است که هم مردم را ناامید می‌کند و هم نمانیدگان را از وظایفی که دارند، دور خواهد ساخت. نمایندگان مجلس یازدهم از همین ابتدای کار باید از چنین حواشی‌ای پرهیز کنند.

نظر شما