شناسهٔ خبر: 162208 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تخریب‌گران مجلس یازدهم ناامید خواهند شد

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: جریانات سیاسی که به دنبال تخریب مجلس یازدهم هستند باید بدانند که این مجلس با کارکرد خود سبب نا امیدی تخریبگران خواهد شد.

به گزارش «نماینده»،احمدعلیرضا بیگی، با اشاره به تخریب این روزهای مجلس یازدهم از سوی برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی با طرح مسائل فرعی و نسبت دادن آنها به نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: با توجه به کارکردی که مجلس دهم داشت و  تلاش و بنای آن پشتیبانی از دولت بود؛ اعتماد مردم نسبت به قوه مقننه کاهش پیدا کرد و در واقع آن اعتبار و ارزشی که مجلس می‌توانست در میان آحاد جامعه داشته باشد را تا اندازه ای از دست داد.

وی در ادامه افزود: تلاش عده‌ای بر این بوده که مجلس یازدهم را مورد هجمه قرار دهند تا مردم را نسبت به کارکردهایی که مجلس یازدهم می‌تواند داشته باشد را مایوس کنند به همین جهت از هرگونه ایراد اتهام، وارد کردن تهمت و افترا هم دریغ نمی‌کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس به اظهارات مخالفان مجلس یازدهم اشاره و تاکید کرد: متاسفانه جریاناتی که به دنبال تخریب مجلس یازدهم هستند؛ موضوعات مختلف واهی را مطرح می‌کنند که هیچ کدام از  این مسائل هم تا به حال از سوی نمایندگان مجلس مطرح نشده است.

بیگی در ادامه افزود: حتی در مورد همسو بودن مجلس یازدهم با دولت آینده که هنوز انتخابات آن برگزار نشده مسائلی را طرح می‌کنند و اذعان دارند که این‌ها می‌خواهند به خواسته‌های غرب تن بدهند و کم‌ترین مخالفتی هم در این باره صورت نخواهد گرفت و یکسری قضاوت‌های اینچنینی و نامربوط دیگری را در جامعه پیاده سازی می‌کنند که هیچ کدام وجود خارجی نداشته است.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: ما تمام کسانی را که تلاش دارند مجلس را ناکارآمد جلوه دهند ناامید خواهیم کرد و دراین رابطه هم هیچ اغماضی وجود نخواهد داشت.

نظر شما