شناسهٔ خبر: 162183 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آغاز جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز سه شنبه

حاجی دلیگانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس از بررسی اعتراض ۷۰ نماینده برای عضویت و جانمایی در کمیسیونهای تخصصی مجلس خبر داد و گفت: از روز سه شنبه جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دیروز جمعه هیئت رئیسه مجلس و روسای شعبه بررسی کننده اعتبار نامه های نمایندگان به مدت ۹ ساعت و نیم جلسه داشتند، گفت: این جلسه که از ساعت ۹ صبح شروع و تا ۱۸:۳۰ ادامه داشت، برای رسیدگی به اعتراضات ۴۰ نفر از نمایندگان جهت عضویت و جانمایی در کمیسیونها بود.

وی افزود: اظهارات همه نمایندگان با حوصله گوش داده شد و جلسه امروز شنبه هم ادامه می یابد تا اعتراض ۳۰ نماینده دیگر بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: اعتراض این ۷۰ نماینده این است که با توجه به نوع تخصص، سابقه کار، تحصیلات و تمایل خودشان در کدام کمیسیون عضو و موثر باشند، که در حال بررسی می باشد.

حاجی دلیگانی گفت: بعدازظهر امروز جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون آئین نامه داخلی برگزار می شود و وضعیت همه نمایندگان از لحاظ تعیین کمیسیون به نتیجه قطعی می رسد و اگر اعتراضاتی باشد در مهلت یکی ۲ روزه بررسی می شودو

وی اضافه کرد: به نظر می رسد از روز سه شنبه این هفته جلسات کمیسیون ها رسما برگزار خواهد شد.

نظر شما