شناسهٔ خبر: 162171 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

پیام کانون سردفتران و دفتریاران خراسان جنوبی به مناسبت انتصاب «علی خندانی» به عنوان رئیس جدید کانون

محمدرضا دشتی اردکانی علی خندانی

به گزارش «نماینده» کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان جنوبی به مناسبت انتصاب ریاست جدید کانون سردفتران و دفتریاران پیام تبریکی صادر کرده است.

در این پیام از زحمات رئیس سابق این کانون که اکنون در کسوت نمایندگی  مردم در مجلس یازدهم فعالیت میکند نیز تشکر و قدردانی شده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا یشکر اللَّه من لایشکر النّاس.

از سخنان پیامبر اکرم(ص): شکر خدا را بجا نیاورده است آنکه از مردم در قبال زحماتشان تشکر نکند.

با نام و یاد خدا

سلام و عرض ادب و احترام

از نشانه‌های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمت‌های فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرتبه دوم تشکر از کسانی است که با زحمات خود موجب خیر و شادی و انگیزه کار و فعالیت می‌شوند. این وظیفه‌ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین می‏باشد.

بر همین اساس بر خود لازم میدانیم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله جناب آقای دکتر محمدرضا دشتی اردکانی، به جهت زحمات ایشان در مدیریت هوشمندانه، مدبرانه و موفق و همین‌طور حسن سلوک و خلق و منش بزرگوارانه ایشان و امیدواریم در مجلس شورای اسلامی در نیل به اهدافشان که حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، قانون‌گذاری و خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان اردکان موفق باشند.

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام

خیر مقدم چه خبر یار کجا راه کدام

یارب این قافله را لطف ازل بدرقه باد

که ازو خصم به دام آمد و معشوقه به کام

همچنین خیر مقدم عرض می‌کنیم خدمت ریاست محترم جدید کانون سردفتران و دفتریاران جناب آقای «علی خندانی» و امید داریم با مدیریت ایشان جامعه سردفتری بیش‌ازپیش در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته و با همدلی و همکاری دوستان و همکاران مخلص و خوش‌فکر در ترویج و اعتلای سند رسمی موفق باشند.

با سپاس فراوان و التماس دعا

نظر شما