شناسهٔ خبر: 162146 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هرگونه مذاکره با دولتمردان تروریسم آمریکایی را محکوم می‌کنیم

کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس گفت: هرگونه مذاکره و یا به انتظار نشستن پای میز مذاکره با دولتمردان تروریسم آمریکایی را محکوم می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس، صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: از تریبون مجلس انقلابی یازدهم اعلام می‌کنم در امتداد راه شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و به سرانجام رساندن رسالتی که ایشان بر دوش ما نهاده‌اند، انجام هرگونه مذاکره و یا به انتظار نشستن پای میز مذاکره با دولتمردان تروریسم آمریکایی را محکوم می‌کنیم.

عمیر افزود: به ملت شهیدپرور و خانواده معزز شهدای مقاومت این وعده را می‌دهم که مجلس یازده راسخ و استوار حاضر به هیچ مذاکره‌ای با آمریکای جنایتکار را نخواهد داد. 

نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود اظهار داشت: شوش یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم صبور و آزاده‌ای است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از میهن خویش دفاع نموده و پای انقلاب و اسلام ایستادگی کردند. 

وی شوش را یکی از کهن‌ترین شهر ایران از لحاظ تاریخی و میراث فرهنگی ایران و جهان برشمرد و گفت: جاذبه‌های گردشگری بکر و زمین‌های کشاورزی حاصلخیز، منابع فراوان آب از جمله ویژگی‌های شوش است، اما متأسفانه به دلیل سوءمدیریت و عدم توجه مسئولین به ظرفیت‌های منطقه، مردم این شهر بدون داشتن حداقل امکانات اجتماعی و رفاهی در شرایط سخت و دشواری به سر می‌برند. 

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار کرد: بیکاری، نبود مراکز درمانی، بی‌توجهی به وضعیت آب شرب مردم، عدم وجود زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری، فقدان زنجیره‌های تولید در صنایع کشاورزی، عدم گازرسانی به روستاها و بی‌توجهی به جهت تأمین انرژی یا نیروگاه‌ها تنها بخشی از محرومیت و مشکلات شهرستان شوش است. 

وی گفت: کشاورزان شوش علی‌رغم وجود منابع آبی غنی، به دلیل محدود شدن منابع کشاورزی حق زراعت در زمین خود را ندارند. کارگران در حالی دست به گریبان مشکلات معیشتی هستند که مقام عظمای ولایت در سه سال اخیر به حمایت، رونق تولید در کشور تأکید داشته‌اند. 

نظر شما