شناسهٔ خبر: 162003 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

از اقتصاد برجامی تا اولویت های کمیسیون عمران مجلس یازدهم

توییتر حضور پرتعداد نمایندگان مجلس یازدهم در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه توییتر فرصت آگاهی از دغدغه‌ها و عملکرد آنها را فراهم آورده است. منتخبان جدید ملت در توییتر به ارائه نظرات خود درباره موضوعات روز و گزارش عملکرد از فعالیت‌های مجلس می‌پردازند و واکنش‌های کاربران این شبکه‌های اجتماعی هم گاهی انتقاد و طنز و گاهی حمایت و تشویق است.

به گزارش «نماینده»توئیت های نمایندگان امروز تنوع بالایی دارد. مثلا الهام آزاد نماینده نائین در مجلس به اعتراضات سیاه پوستان در ایالات متحده اشاره کرد و در توئیتی نوشت: مردم آمریکا چند روزی است که علیه نفس کشی چند صدساله آمریکا دست به اعتراض زدند. شراکت نظامی اطلاعاتی برخی نهادهای بین المللی در جنایات رژیم آمریکا علیه مردم جهان موضوع جدیدی نیست فقط این بار با سکوت رذیلانه خود نسبت به نژادپرستی علیه مردم آمریکا مشارکت نمودند.

احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی با توجه به انتخابات کمیسیون تخصصی مجلس در رشته توئیتی نوشت: باید شرایط به گونه ای تنظیم شود تا مردم آخرین سال فعالیت دولت آسیب نبینند. تلاش می کنیم واگذاری سهام شرکت های دولتی به بخش خصوصی به درستی انجام پذیرد، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت مهم در کمیسیون عمران مجلس یازدهم توجه به مقوله اقتصاد مسکن و راهکارهای تسهیل خرید مسکن با اولویت قرار دادن افراد کم درآمد و زوج های جوان و تخصیص یارانه مسکن به جای هزینه کرد سوبسیدها در بخش های غیرضرور می باشد، تلاش خواهیم کرد در ابعاد نظارتی به کمک بخش اقتصادی دولت ارزش پول ملی حفظ شود.

سمیه رفیعی نماینده تهران با اشاره به روز جهانی محیط زیست در توئیتی نوشت: کرونا خواسته یا ناخواسته "زمانی برای طبیعت ایجاد کرد" زمانی که توسط مدعیان به ظاهر دوستدار محیط زیست مدت ها غصب شده بود. تنوع زیستی، مراتع، جنگل ها، معادن، رودخانه ها، کویرها، کوه ها و همه مواهب طبیعی حقوق عامه است و مجلس امروز باید به بهترین شکل ایفای وظیفه کند. روز جهانی محیط زیست مبارک.

مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس یازدهم در توئیتی با عنوان اولین مهمان رئیس مجلس نوشت: مادر شهید خرازی اولین مهمان قالیباف در مجلس یازدهم شد. مادر شهید که به تهران سفر کرده پیغام داده بود که می خواهد قالیباف را ببیند که به عنوان اولین مهمان رئیس مجلس راهی بهارستان شد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس یازدهم در توئیتی نوشت: اقتصاد برجامی با اقتصاد مقاومتی، صف آرایی و مقابله کرد. اقتصاد مقاومتی مصداقش اعزام 5 کشتی نفت کش ایرانی در همین روزها به کنار گوش شیطان بزرگ است. این دولت هنوز باور نمی کرد که این کشتی ها سالم به مقصد برسند و ...

نظر شما