شناسهٔ خبر: 161881 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نمایندگان مجلس یازدهم توجه لازم را به وصایای حضرت امام(ره) داشته باشند

حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مبانی وصایای حضرت امام خمینی (ره) گفت: اگر نمایندگان مجلس یازدهم می‌خواهند به خوبی عمل کنند باید به موضوعات ارزشمندی همچون وصایای حضرت امام خمینی (ره) توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش «نماینده»؛ حسن همتی درباره مهم‌ترین بخش‌ وصیتنامه امام خمینی (ره) تاکید کرد: وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) نکات و مسائل بسیار ارزشمندی را مورد اشاره قرار می‌دهد از جمله مسائلی که لازم است در این وصیتنامه به آن توجه شود پرهیز از تجمل‌گرایی، پرهیز از رانت‌خواری و پرهیز از باندبازی است. یکی از موضوعاتی که در وصایای حضرت امام خمینی (ره) مورد توجه است مبنا قرار دادن موضوع مهم شایسته سالاری است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه حتما و قطعا نمایندگان مجلس یازدهم باید به مبانی وصایای حضرت امام خمینی (ره) توجه داشته باشند، تصریح کرد: یکی از دلایل مشکلات کشور می‌تواند بی‌توجهی به همین سخنان و وصایای بزرگان ما باشد. نمایندگان مجلس یازدهم اگر می‌خواهند به خوبی عمل کنند باید به موضوعات ارزشمندی همچون وصایای حضرت امام خمینی (ره) توجه لازم را داشته باشند.

نظر شما