شناسهٔ خبر: 161848 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

هدف اصلی مجلس یازدهم باید بازگرداندن مجلس به راس امور باشد

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مهم‌ترین هدف مجلس یازدهم باید بازگرداندن مجلس شورای اسلامی به راس امور و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی باشد.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شب گذشته هیات رییسه مجلس، جلسه‌ای را در رابطه با کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار کرده است. لطفا در این زمینه ابهام‌زدایی کنید تا شبهه‌ای در ذهن مردم و نمایندگان باقی نماند.

وی در تذکر دیگر بیان کرد: بنده از صحبت‌های آقای قالیباف تشکر می‌کنم اما هدف اصلی مجلس یازدهم باید آوردن مجلس شورای اسلامی به راس امور باشد. متاسفانه مجلس امروز در راس امور نیست و مشکلات معیشتی و فرهنگی جامعه نیز به این باز می‌گردد که مجلس شورای اسلامی در راس امور قرار ندارد. از هیات رییسه انتظار داریم تا مجلس را به  راس امور بازگرداند چرا که واقعا حال مردم خوب نیست.

به گزارش ایسنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: ما جلسه مشترکی بین هیات رییسه و کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم و دستورالعمل‌هایی مورد بحث قرار گرفت و مصوباتی داشت که ان‌شاءالله اعلام خواهد شد. همچنین بازگرداندن مجلس به راس امور نیازمند تغییر در رویکردها و فرآیندهاست که نیازمند یک عزم جمعی می‌باشد که تبلور آن باید در اصلاح آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی باشد.

نظر شما