شناسهٔ خبر: 161465 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اصرار دولت و هیات رئیسه برای تشکیل وزارت بازرگانی بعد از 4 بار رای منفی مجلس

احسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: بهتر است پس از 4 بار ناکامی دولت و هیأت رئیسه مجلس برای اخذ رای به منظور جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صنعت، به جای اخذ رأی برای پنجمین بار طرح‌ها و لوایح اعاده شده از سوی شورای نگهبان در دستورکار مجلس قرار گیرد.

به گزارش «نماینده»،سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و هیأت رئیسه مجلس پس از 4 بار ناکامی در اخذ رأی از نمایندگان برای جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صنعت می‌خواهند تا در روزهای پایانی مجلس بار دیگر این طرح را به رأی بگذارند.

وی افزود: بهتر است رئیس و هیأت رئیسه مجلس و هم چنین دولت به رأی نمایندگان احترام بگذارند و انتظار می‌رود 4 بار رأی منفی نمایندگان به این طرح مورد توجه و احترام قرار گیرد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حالی که ما در روزهای پایانی عمر مجلس دهم طرح‌ها و لوایح اعاده شده از سوی شورای نگهبان داریم و باید این طرح‌ها و لوایح در اولویت کار قرار گیرد، دلیلی ندارد طرحی که 4 بار از سوی نمایندگان رد شده در صحن مطرح شود.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر گزارشات تحقیق و تفحصی را داریم که در مجلس نهایی شده و آماده قرائت در صحن علنی مجلس هستند و درست این است که قرائت این گزارشات در اولویت کاری صحن مجلس قرار گیرد.

وی در پایان گفت: بار دیگر هم می‌گویم که دولت و رئیس و هیأت رئیسه مجلس به رأی نمایندگان در 4 بار رد کردن طرح جداسازی بخش بازرگانی از وزارت صنعت احترام بگذارند.

نظر شما