شناسهٔ خبر: 161433 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عدم قرائت گزارش تفحص از قاچاق لکه سیاهی در کارنامه مجلس دهم باقی خواهد گذاشت

پژمانفر// عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر هیأت رئیسه گزارش تفحص از قاچاق کالا و ارز را برای قرائت در دستور کار صحن قرار ندهد، این اقدام لکه سیاهی در کارنامه مجلس دهم خواهد بود.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز سال ۹۷ به هیأت رئیسه تقدیم شده و شاهد تأخیر دو ساله در قرائت این گزارش در صحن مجلس هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر در این دو سال هنوز این گزارش از سوی هیأت رئیسه به قوه قضائیه هم ارسال نشده و تأخیر دو ساله در انجام این کار از سوی هیأت رئیسه قابل توجیه نیست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اگرچه اکثریت مجلس دهم با دولت همراه بودند اما همگی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و امتیازاتی که در این زمینه به یک سری افراد خاص رسیده، اتفاق نظر و بر مقابله با آن تأکید داشتند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: اگر هیأت رئیسه گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز را برای قرائت در این یکی دو هفته باقی مانده از عمر مجلس دهم در دستور کار صحن قرار ندهد، این اقدام لکه سیاه دیگری در کارنامه مجلس دهم خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما بارها در تذکراتی که در صحن داشتیم بر لزوم قرائت این گزارش در صحن مجلس تأکید داشتیم و بار دیگر از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهیم تا گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز را برای قرائت در دستور کار صحن قرار دهد.

نظر شما