شناسهٔ خبر: 161234 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رسیدگی به صدمات مشاغل و کسب و کارها در دوران «پساکرونا» در اولویت قرار گیرد

ابوترابی عضو کمیسیون «امور داخلی کشور در شوراها» در مجلس با بیان اینکه باید پرداختن به مسائل اجتماعی و روانی شهروندان در پساکرونا در اولویت قرار گیر، گفت: قطعاً پرداختن به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت قرار دارد چرا که بسیاری از مشاغل و کسب و کارها آسیب جدی دیدند.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی، با اشاره به ملزومات دوران پساکرونا در کشور گفت: در مقطع پسا کرونا باید به چند مقوله مهم پرداخته شود.

وی تصریح کرد: طبعا پرداختن به مسائل اجتماعی و روانی شهروندان در پساکرونا در اولویت قرار دارد چرا که پیرو شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست دادند و آسیب‌های روحی و روانی جدی دیدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها در پی از دست دادن مشاغل خود در زمان شیوع کرونا، به اختلاف کشیده شدند، اظهار داشت: در گام دوم اقدامات قطعا پرداختن به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت قرار دارد چرا که بسیاری از مشاغل و کسب و کارها آسیب جدی دیدند.

ابوترابی تاکید کرد: مشکلات اجتماعی، روانی و اقتصادی قطعا معطوف به ایران نیست و پیش بینی می‌شود همه کشورهای درگیر این بیماری با این مشکلات مواجه شوند.

این نماینده مجلس گفت: از همه مهمتر این است که باید مسؤلین در دوران پساکرونا برنامه تقویت معنوی- فرهنگی  را در دستور کار قرار دهند تا از این طریق مباحث مربوط به تحکیم خانواده مجددا مطرح شود.

نظر شما