شناسهٔ خبر: 161153 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نماینده بستان‌آباد: کرونا ثابت کرد که باید بیش از پیش صادق باشیم

محمد وحدتی هلان یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از گروه‌هایی که در مواجهه با بحران کرونا سیاسی‌کاری می‌کنند، گفت:‌ اکنون لازم است که قوای سه گانه بیش از گذشته، صداقت داشته باشند تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود.

به گزارش «نماینده»،محمد وحدتی در مورد درس‌هایی که کرونا برای مسئولان کشوری به ارمغان آورده است، گفت: کرونا به ما فهماند که ما باید بیش از پیش خود را برای روزهای سخت آماده کنیم. کرونا خوشبختانه وضعیتی را ایجاد کرد که ما دوباره به ظرفیت موجود در مردم و جوانان پی بردیم. مردم در مواجهه با این بیماری دست به کارهای بزرگ زیاده زده و ثابت کردند که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و خود را اداره کنیم، پس نیازمند مدیریت کشورهای دیگر نیستیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «بعضی گزارش‌ها حاکی از آن است که آمریکا امکان ورود بعضی وسایل و امکانات بهداشتی - درمانی را به ما نداده است» اظهار کرد: کرونا همچنین چهره واقعی آمریکا را بار دیگر نمایان کرد. این اتفاقات می‌تواند درس‌های بزرگی برای مسئولین باشد و سیاست‌های آتی را مشخص کند. کرونا به ما نشان داد که اگر ما به ظرفیت‌های داخلی خود تأکید کنیم، حتما موفق خواهیم شد. در کرونا بار دیگر تمرین کردیم که روی پای خود بایستیم و مملکت خودمان را خودمان اداره کنیم

نماینده مردم بستان آباد در مجلس در پاسخ به این پرسش که چه گروه‌هایی در شرایط فعلی گروکشی سیاسی می‌کنند؟، گفت: کرونا اکثر گروه‌ها را متحد کرد. کرونا در عین حال به گروه‌هایی که سیاسی‌کاری زیاد از حد انجام می‌دهند، ثابت کرد که زمان بحران، مردم ملعبه نیستند.

وحدتی در پایان اولویت سه قوه را «صداقت و شفافیت» دانست و گفت: اکنون لازم است که قوای سه گانه بیش از گذشته، صداقت داشته باشند تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود. اگر ما صادقانه و با شفافیت برخورد کنیم، همه مشکلات ما حل می‌شود. آنهایی که صداقت ندارند از مردم عقب می‌مانند. مردم همیشه یک قدم جلوتر از مسئولان هستند. وقتی مردم، کشور را نیازمند اتحاد می‌بینند، پای کار می‌آیند و وحدت را تقویت می‌کنند. اما اگر مردم ببینند که مسئولان در مواجهه با بحران سیاسی‌بازی  می‌کنند و به فکر جایگاه و جیب خود هستند، از مسئولان زده می‌شوند.

نظر شما