شناسهٔ خبر: 160920 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رفتار شجاعانه و جهادی نسل سوم انقلاب در مقابله با شیوع کرونا امیدوارکننده‌ بود

ابراهیم رضایی عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار و عملکرد شجاعانه و جهادی نسل سوم از جوانان انقلاب در مقابله با شیوع کرونا یکی از موارد امیدوار کننده‌ای است که باید از این مقوله همچون فرهنگی با ارزش و گران بها حمایت کنیم تا این فرهنگ همگانی شود.

به گزارش «نماینده»،محمدابراهیم رضایی، با اشاره به فعالیت‌های علمی نسل سوم جوانان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: نسل سوم از جوانان کشور به درستی در حوزه‌های علمی پیام انقلاب را دریافت کرده است که نمونه آن در دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان مشهود است.

وی افزود: جوانان نسل سوم به نوعی چشم انداز تازه‌ای از اقتصاد را در کشور ترسیم کرده‌اند که باید به آنها دست‌ مریزاد گفت.

این نماینده مجلس اظهار داشت: با این حال و در شرایط فعلی هم نسل سوم از جوانان انقلاب بیکار ننشسته به مبارزه و مقابله با کرونا آنهم از دریچه علوم و فعالیت‌های علمی پرداخته‌اند و حتی در این شرایط در تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک اقدامات بزرگی انجام داده‌اند که در نوع خود بی نظری بوده است.

رضایی تصریح کرد: رفتار و عملکرد شجاعانه و جهادی نسل سوم از جوانان انقلاب در مقابله با شیوع کرونا یکی دیگر موارد امیدوار کننده‌ای است که ما باید از این مقوله همچون فرهنگی با ارزش و گران بها حمایت کنیم تا این فرهنگ همگانی شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: حرکت نسل سوم از جوانان انقلاب در مبارزه با شیوع کرونا  آنهم در موعد گام دوم انقلاب نوید آینده روشن و درخشان این مرز و بوم است که باید این مهم را ارج نهاد.

نظر شما