شناسهٔ خبر: 160894 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گفت‌وگوی نمایندگان برای حمایت از اقشار ضعیف در حاشیه جلسه علنی امروز

اکبر رنجبرزاده اکبر رنجبر زاده عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان در جلسه علنی امروز به دنبال تخصیص بخشی از حقوق ماهیانه خود به منظور کمک به اقشار ضعیف جامعه هستند گفت:‌پیشنهاد شده است که نمایندگان با استفاده از ظرفیت خیرین حوزه انتخابیه خود از مردم در موضوع کرونا حمایت کنند.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبره زاده عضو هیأت رئیسه مجلس  شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (۲۶ فروردین مجلس شورای اسلامی) به دنبال آن هستند تا بخشی از حقوق ماهیانه خود را به منظور  حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف جامعه که در موضوع کرونا آسیب‌های اقتصادی دیده‌اند تخصیص دهند.

وی افزود: پیشنهاد شده است که بخش‌ها و یا درصدهای متفاوتی از حقوق نمایندگان برای حمایت از طبقات ضعیف جامعه در نظر گرفته شده است و حتی برخی دیگر از نمایندگان پیشنهاد داده‌اند کل حقوق فروردین ماه نمایندگان به حساب کمیته امداد امام خمینی به منظور حمایت از اقشار ضعیف جامعه پرداخت شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس  گفت: یکی دیگر از پیشنهادات آن است که نمایندگان مجلس بتوانند با استفاده از خیرین حوزه انتخابیه خود و محور قرار دادن آنان از اقشار ضعیف حوزه انتخابی‌شان حمایت کنند.

نظر شما