شناسهٔ خبر: 160879 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

نسل سوم انقلاب به خوبی شرایط و را درک کرده و در برای مقابله با کرونا پا به میدان گذاشته است

حاجی دلیگانی/2 ضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس با بیان اینکه نسل سوم انقلاب به خوبی شرایط و اقتضای زمان را درک کرده و در موضوع مقابله با ویروس کرونا پا به میدان گذاشته است، گفت: انصافاً به حال جوانان و نسل سوم انقلاب غبطه می‌خورم که چگونه با اقدامات علمی خود در میدان فعالیت می‌کنند تا کشور برتری و آبادانی کسب کند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به فعالیت‌های علمی نسل سوم جوانان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: بنده اخیراً بازدیدی از یک موسسه دانش بنیان که بالغ بر ۲۰۰ نفر از جوانان در آن مشغول به کار بودند، انجام دادم.
 
وی تاکید کرد: من به چشم خود دیدم که این جوانان در هر مقطع و در صورت هر نیاز، دست به کار شده و تولیدات خود را عرضه می‌کنند، با این حال این جوانان در موعد مقابله با کرونا هم بیکار ننشسته و ماشین‌های تولید ماسک را ساخته بودند که در نوع خود بی نظیر بود.
 
عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان نسل سوم در این موسسه هم خود دست به تولید ماسک می‌زدند و هم دستگاه تولید ماسک را می‌ساختند که باید به آن‌ها دست مریزاد گفت.
 
حاجی‌دلیگانی ادامه داد: این جوانان دستگاه‌های مربوط به پرتو درمانی را هم با دست خود می‌ساختند که انسان با دیدن چنین مواردی حیرت می‌کرد.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه نسل سوم انقلاب به خوبی شرایط و اقتضای زمان را درک کرده و در موضوع مقابله با ویروس کرونا پا به میدان گذاشته است اظهار داشت: انصافاً بنده به حال جوانان و نسل سوم انقلاب غبطه می‌خورم که چگونه با اقدامات علمی خود در میدان فعالیت می‌کنند تا کشور برتری و آبادانی کسب کند.
 
این نماینده مجلس اظهار داشت: با روحیه ای که در جوانان و نسل سوم انقلاب وجود دارد، دیگر هیچ دستگاه و کالایی وجود ندارد که این جوانان نتوانند آن را بسازند، البته این روحیه در اقصا نقاط کشور ما وجود دارد؛ یعنی روحی که دست به ابداعات و خودکفایی می‌زند.
 
حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه نسل سوم در گام دوم انقلاب و در مواجهه با ویروس و تهدید کرونا به خوبی پا به میدان گذاشته اند، گفت: مسئولین نباید با نوع رفتار خود این جوانان را دلسرد کنند.
 
وی ادامه داد: بنده خود از زبان این جوانان شنیدم که نگران واردات ماسک از خارج کشور بودند و می‌گفتند ما با قیمت خوبی می‌توانیم ماسک را تولید کنیم، بنابراین مسئولین باید نگرانی این جوانان را درک کرده و از هرگونه واردات بی رویه و بی دلیل پرهیز کنند.

نظر شما