شناسهٔ خبر: 160138 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پیشنهاد اعمال محدودیت سوخت‌گیری برای پلاک‌های غیربومی

عبدالرضا عزیزی 6 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای جلوگیری از سفرهای غیرضرور در شرایط خاص کنونی جایگاه‌های سوخت به پلاک‌های شهرستان‌ها و استان‌های دیگر بنزین ندهند.

به گزارش  «نماینده» ،  عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط فعلی که کل کشور درگیری بیماری کرونا شده و همواره تاکید می‌شود مردم از سفرهای غیرضرور و حضور در اجتماعات بپرهیزند بعضی‌ها این توصیه را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: تعدادی از افراد در شرایط فعلی اقدام به سفر به استان‌های دیگر کرده که این به شیوع بیماری کرونا کمک می‌کند و با این کارشان هزینه‌هایی به خود و کشور تحمیل می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در شرایط فعلی که استانداران استان‌های مختلف و همچنین وزیر میراث فرهنگی و ... تاکید می‌کنند مردم در خانه‌هایشان بمانند و در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند انجام سفرهای غیرضرور چه توجیهی دارد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در نتیجه پیشنهاد می‌کنم جایگاه‌های سوخت استان‌های مختلف به پلاک‌های دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها بنزین ندهند تاکسانی که توصیه‌های پزشکی را نادیده می‌گیرند ناچار شوند در خانه‌هایشان بمانند و بنزینی برای این طرف و آن طرف رفتن نداشته باشند.

وی در پایان گفت:‌درباره سفرهایی هم که اجتناب ناپذیر و ضروری است و باید انجام شود این کار با اجازه نیروی انتظامی صورت گیرد تا با مشکل تامین سوخت مواجه نشوند.

نظر شما