شناسهٔ خبر: 159857 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستگاه قضا دست‌های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی را به مردم معرفی کند

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ما برای برخورد با محتکران ضعف و نقص قانونی نداریم، گفت: لازم است قوه قضائیه دست‌های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی را به مردم معرفی کند.

به گزارش «نماینده»،محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده‌ای سودجو گفت: لازم است قوه قضائیه دست‌های پنهان   افزود: اقدام محتکران در احتکار لوازم بهداشتی آن هم در شرایط خاص کنونی کشور، اقدامی غیرانسانی است که با هیچ معیاری سازگاری ندارد و این اقدام آنها به دور از انصاف است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما برای برخورد با محتکران هیچ ضعف و نقص قانونی نداریم و همه ظرفیت‌های لازم برای این موارد پیش‌بینی شده و باید اجرا شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: نهادهای نظارتی و به ویژه سازمان تعزیرات حکومتی باید در زنجیره توزیع لوازم بهداشتی تا زمان رسیدن آن به دست مردم نظارت و کنترل کافی را داشته باشد تا این لوازم با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم این اقدام محتکران در احتکار لوازم بهداشتی اقدامی غیرانسانی است و قوه قضائیه باید با جدیت با این گونه افراد برخورد کند.

نظر شما