شناسهٔ خبر: 159850 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس کمیته امداد: افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در سال 99

کمیته امداد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پیش‌بینی می‌شود برای سال آینده ۲۰ درصد به میزان مستمری مددجویان کمیته امداد بر اساس آنچه در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است افزوده شود.

به گزارش «نماینده»، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، درباره افزایش مستمری مددجویان در سال 99 اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد دولت کل بودجه کمیته امداد در سال 99 حدود 5 هزار میلیارد است که مانند سال‌های گذشته درصدی از آن محقق نمی‌شود و بخشی از آن هم در حوزه حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و دیگر موارد در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: اختصاص بخشی از بودجه به سازمان مدیریت بحران کشور برای تمامی دستگاه‌ها است و در قانون نیز به این موضوع تاکید شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه معمولا اعتبارات منابع درآمدی صد در صد محقق نمی‌شود درخواست کرد که از مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کسر نشود چرا که این افراد بعد از خداوند به این دو نهاد پناه آورده‌اند.

بختیاری خاطرنشان کرد: لایحه بودجه توسط دولت به مجلس ارائه شده و هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و در کمیسیون تلفیق نسبت به رفع اشکالات در بودجه اقدام کردند، اصلاحاتی صورت گرفته و نهایتا 20 درصد میزان مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال آینده افزایش یافته است.

وی گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود برای سال 99 بیست درصد به میزان مستمری مددجویان کمیته امداد بر اساس آنچه که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است افزوده شود.

نظر شما