شناسهٔ خبر: 158963 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شهرداری به دلیل عدم دستیابی به درآمد 500 میلیاردی تذکر گرفت

شهرداری عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس بودجه 98 ، شهرداری باید تا پایان تیر به درآمد 500 میلیارد ریالی دست می‌یافت که این امر رخ نداد.

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر در باره بودجه 98 شهرداری تهران تذکر داد و اظهار داشت: بر اساس قانونی که تصویب شده باید در مدت زمان مشخصی تکالیفی که بر اساس قانون بودجه به شهرداری محول شده، اجرایی شود.

وی افزود: بر اساس بندهایی از تبصره 36 قانون بودجه 98 شورای شهر تکالیفی که برعهده شهرداری گذاشته شده باید تا پایان تیر انجام می‌گرفت اما بسیاری از موضوعات محقق نشده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری موظف است با هدف تحقق شعار «تهران، شهر هوشمند» اقداماتی جهت تسهیل برقراری پشتیبانی در حوزه‌های مختلف دیجیتال و تسهیل توسعه کسب و کار دیجیتال را فراهم کند. همچنین بهبود در عرضه خدمات شهری الکترونیک را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: دستیابی به درآمد 500 میلیارد ریالی در سال 98 باید تا پایان تیر انجام می‌شد، همچنین با انجام مطالعات لازم احصا دارایی‌ها صورت و برنامه مولدسازی ذخایر انجام گیرد که گزارشاتی شهرداری در این زمینه به ما ارسال نکرده است.

نظر شما