شناسهٔ خبر: 158682 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کولیوند: ایده‌های عملگرایانه راه‌کار عبور کشور از شرایط فعلی است

کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ایده‌های عملگرایانه می تواند از نظر روانی جامعه را به سمتی حرکت بدهد که افق‌های بهتری پیش‌روی کشور باشد.

به گزارش «نماینده»، محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با بیان اینکه اولویت‌ کاندیداهای انتخابات در دوره یازدهم مجلس باید ارائه برنامه، ایده  و راهکار برای حل مشکلات کشور باشد، گفت: در هر مقطعی ایده‌های خارج از بحث سیاسی می‌توانند برای وضعیت فعلی کشور مایه امید باشند.

وی با بیان اینکه ایده‌های عملگرایانه می تواند از نظر روانی جامعه را به سمتی حرکت بدهد که افق‌های بهتری پیش‌روی کشور باشد و قطعاً این ایده‌ها برای برون رفت از شرایط فعلی کشور مفید است، افزود:  مردم باید توجه داشته باشند افرادی که برای مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند، افرادی کارآمد و دغدغه منافع ملی داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه چالش‌هایی همچون معیشت مردم و  اشتغال جوانان امروز حرف اول را در کشور می‌زند، اضافه کرد: مجلس یازدهم باید با افراد کارآمدی تشکیل شود که بتواند بحث اشتغال و معیشت مردم  را ساماندهی کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: زمانی که وارد بحث معیشت مردم می‌شوید نیاز به یک جراحی بزرگ اقتصاد در بحث یارانه‌ها داریم که مجلس یازدهم باید شجاعت این را داشته باشد و به این حوزه ورود کند.

کولیوند اظهار داشت:باید در مسیری قرار گیریم که ارائه برنامه و ایده برای کاندیداهای انتخابات مجلس، قانونی شده و کاندیداها از لحاظ قانونی ملزم به ارائه و برنامه‌های راهبردی و اجرایی شوند تا رأی‌دهندگان نیز با هوشیاری بیشتری کاندیدا یا کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نظر شما