شناسهٔ خبر: 158485 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تاکنون ۴۸۰ نفر در تهران برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند

محسنی بندپی استاندار تهران گفت: تاکنون ۴۸۰ نفر ثبت نام شده داریم که از آن رقم ۱۸ درصد زن و ۸۲ درصد مرد هستند و شش نفر هم از اقلیت‌های دینی ثبت نام کرده اند.

به گزارش «نماینده»، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران دقایقی پیش در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدای والا مقام و اندیشه‌های امام و منویات رهبری از یک قانون اساسی برخورداریم که تجلی اراده مردم است.

وی افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورد استقبال کلیه کسانی که خود را واجد صلاحیت برای خدمت به جامعه در تدوین و نظارت بر اجرای قانون اساسی می‌دانند واقع شده است.

بندپی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون ۴۸۰ نفر ثبت نام شده داریم که از آن رقم ۱۸ درصد زن و ۸۲ درصد مرد هستند و شش نفر هم از اقلیت‌های دینی ثبت نام کرده اند.

استاندار تهران تاکید کرد: تلاش بر این است که با شفافیت و امانت داری یازدهمین دوره انتخابات مجلس برگزار شود و شرایطی را برای مشارکت همه کسانی که می‌خواهند در چارچوب قانون اساسی فعالیت کنند فراهم کنیم.

نظر شما