شناسهٔ خبر: 158293 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت از طریق سازمان تعزیرات و وزارت صنعت مانع افزایش قیمت‌ها شود

حسن نوروزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ دولت باید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت مانع از افزایش قیمت کالاها به بهانه گرانی بنزین شود.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: مجلس از ماجرای افزایش بنزین بی‌خبر بود و ما در مجلس چندین بار به عدم افزایش بنزین رأی داده بودیم.

وی افزود:‌ با وجود همه اینها طرح افزایش قیمت بنزین اجرا شد و البته دولت موظف است و عده‌ای را که به مردم مبنی بر واریز تمام  وجوه حاصل از افزایش بنزین به حساب سرپرست خانوارها داده است، تمام و کمال اجرایی کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دولت موظف است تا از طریق سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر قیمت کالاها بر بازار نظارت کند و اجازه ندهد تا به بهانه افزایش قیمت بنزین کالاها در بازار گران به دست مردم برسد. همچنین کرایه وسایل نقلیه نیز به خاطر گرانی بنزین افزایش پیدا نکند.

نوروزی خاطرنشان کرد: دولت باید نظارت کند تا فرصت‌طلبان اجازه پیدا نکنند که از این افزایش قیمت بنزین سواستفاده کنند و کالاها به ویژه اقلام ضروری گران به دست مردم برسد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: بهتر بود دولت پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را در جریان این افزایش قرار می‌داد و مردم را در ابعاد مختلف توجیه می‌کرد تا در شرایط بهتری این تغییر قیمت انجام شود.

نظر شما