شناسهٔ خبر: 158025 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جلسات مخفی دولت برای انتخابات/روحانی دنبال پیروزی اصلاح‌طلبان است

محمدعلی پورمختار// عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: از آنجایی که رئیس‌جمهور به خوبی می‌داند که مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند، با دوقطبی‌سازی‌ به دنبال پیروزی آنها در انتخابات است.

به گزارش «نماینده»، محمدعلی پورمختار با اشاره به دوقطبی‌سازی‌های جدید رئیس جمهور با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود آنکه چند ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است، اما دولتی‌ها دخالت آشکاری در روند انتخابات مجلس می‌کنند و خبرهایی داریم مبنی بر اینکه آنان برای بررسی این مسئله در روزهای تعطیل جلساتی را به صورت مخفیانه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به دوگانه‌سازی‌های رئیس‌جمهور، افزود: البته بیان دوقطبی‌هایی چون جنگ و صلح از سوی رئیس‌جمهور مسئله تازه‌ای نیست و وی بارها چنین مباحثی را مطرح کرده است و در زمان انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد چنین ادبیاتی از سوی روحانی بودیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف رئیس‌جمهور از دوقطبی‌سازی در جامعه صرفا برای این است که روی عملکرد ضعیفش در بخش‌های مختلف سرپوش بگذارد و از پاسخگویی فرار کند.

پورمختار با بیان اینکه از آنجایی که شعارهای رئیس‌جمهور در زمان انتخابات به ویژه درباره برجام محقق نشده است، وی فرافکنی می‌کند، اظهار داشت: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا رئیس‌جمهور چنین ادبیاتی را به کار گیرد آن است که وی به خوبی می‌داند مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند و با طرح این مباحث درصدد است که دیدگاه سیاسی مردم را تغییر دهد تا در مجلس یازدهم اکثریت غالب را داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به اصرار دولت و رئیس‌جمهور برای مذاکره با آمریکا، ادامه داد: این دولت از روز اول نشان داد که صرفاً به دنبال ارتباط با غرب است اما در شرایطی که بارها و بارها شاهد بدعهدی غرب بوده‌ایم و دولتمردان نیز به خوبی بر این امر واقف هستند، دلیلی ندارد که نگاه دولتی‌ها به غرب و بیگانگان همچنان مثبت باشد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا مذاکره مجددی وجود ندارد و مسئله حائزاهمیت دیگر آن است که همه به خوبی می‌دانند که آمریکا جرأت جنگ با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود این جای تاسف دارد که این روزها شاهدیم که یکسری فضاسازی‌ها و عملیات روانی از سوی رئیس‌جمهور مطرح می‌شود که اقدام درستی نیست.

نظر شما