شناسهٔ خبر: 157587 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقوی حسینی: تغییر جزئیات برجام توطئه جدید غرب است

نقوی حسینی/21 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهار نظر رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت درباره تغییر جزئیات برجام گفت: این حرف بخشی از توطئه غرب است و نباید در زمین آنها بازی کنیم.

به گزارش «نماینده»،  سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره اظهار نظر دولتمردان مبنی بر تغییر جزییات برجام گفت: برجام مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و قانون است. 

وی افزود: تغییر در جزییات برجام باید با هماهنگی مجلس باشد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: تغییر برجام توطئه غرب است و اگر فردی در زمین غربی‌ها در دام آنها افتاده و صحبت از تغییر جزئیات برجام را مطرح کند همه دستاوردهایمان از دست خواهد رفت. 

نقوی حسینی گفت: هر آنچه که در حال حاضر بدست آورده‌ایم در راستای مقاومت و  ایستادگی بوده و توانسته‌ایم ضمن آنکه غربی‌ها را به عقب برانیم موجبات پیشرفت و توسعه کشورمان را فراهم کرده‌ایم. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تغییر جزئیات برجام خطرناک‌ترین موضوعی است که مطرح می‌شود ضمن اینکه معنا ندارد کسی چنین حرفی بزند. 

وی گفت: درخصوص برجام فقط یکبار مذاکره صورت گرفت و موضوع تمام شده است و مذاکره مجدد و تغییر جزئیات آن معنا ندارد. 

نقوی حسینی گفت: وقتی غرب از ایران چیزی خواسته و متاسفانه دولتمردان هم آن را داده‌اند باید مشخص شود که آنها در ابتدا باید بدهی خود را به جمهوری اسلامی بپردازند و سپس درمورد موضوع بعدی صحبت کنیم. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معنای اظهارنظر رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت در مورد تغییر جزئیات برجام مشخص نیست ضمن اینکه وقتی ما برجام را امضا کرده و به تعهداتمان هم به این موضوع عمل کردیم اما وقتی طرف مقابل تعهداتش را زیر پا گذاشته دیگر معنی ندارد درمورد تغییر جزئیات صحبت کنیم.

نظر شما