شناسهٔ خبر: 156581 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با «نماینده» مطرح شد؛

آزادیخواه: کمیسیون فرهنگی موضوع مالی برنامه نود را بررسی کند

ازادی خواه عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ورود و بررسی موضوع مالی برنامه نود خبر داد.

حجت الاسلام احد آزادی خواه عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به تخلفات مالی برنامه نود، اظهار داشت:برنامه نود یک برنامه فنی در حوزه فوتبال بود که مخاطبان زیادی را از آن خود کرده بود.

وی ادامه داد: اگر چه بنده معتقدم رسانه ملی ادله محکمه پسندی درباره تعطیل کردن این برنامه دارد، اما به هر حال اینکه خلعی در مطالبه مردمی ایجاد شد این موضوع جدی است و بهتر است که با جایگزین کردن برنامه مناسب به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه سیاست‌های ما در برخی مسائل مثل استارتاپ‌ها و برنامه هایی همچون نود به شکلی است که یک برنامه فرهنگی را اقتصادی کردیم حالا این برنامه یا درآمد زاست یا هزینه بر، این موضوع باعث بروز مسائلی مالی مثل برنامه نود می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: باید در رسانه ملی سازوکاری در نظر گرفته شود که ابهامات مالی در برنامه هایش ایجاد نشود که متاسفانه در برخی موارد رعایت نشده است.

آزادیخواه تاکید کرد: به نظرم باید کمیسیون فرهنگی درباره مسائل مالی برنامه نود ورود کند و باید نقش آفرینی داشته باشیم، بنده حتما  پیشنهاد بررسی این موضوع را در هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی خواهم داد.

نظر شما