شناسهٔ خبر: 156174 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

محکم و قاطع به تهدیدات پاسخ می‌دهیم/تهدید عملی متوجه ایران نیست

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز اقتدار و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای همگان روشن شده و به همین دلیل ما هیچ گونه تهدید عملی را متوجه کشور نمی‌بینیم.

به گزارش «نماینده»  ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه الحاق شناور کلاس حیدر به ناوگان مرزبانی نیروی انتظامی که صبح امروز در صنایع شهید درویشی بندرعباس برگزار شد و در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کشورمان برای پاسخ به تهدیدات اظهار داشت: هر کشوری بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند با پاسخ قاطع و محکم جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر یکی بزنند ده تا خواهند خورد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای همگان روشن شده و به همین دلیل ما هیچ گونه تهدید عملی را متوجه کشور نمی‌بینیم.

وزیر دفاع در خصوص سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بعد از گام دوم جمهوری اسلامی ایران در کاهش تعهدات برجامی خود مبنی بر اینکه سران کشورهای اروپایی پاسخ ایران را بدهند اظهار داشت: این سخنان نهایت پُررویی است جمهوری اسلامی ایران با صبر مسئولانه و راهبردی و با انجام کامل تعهدات خودش در برجام در سطح منطقه و جهان یک دولت و نظام سرافراز است همه تعهدات خود را انجام دادیم و این آمریکایی‌ها بودند که از برجام خارج شدند و اروپایی ها هم که از برجام خارج نشدند عملاً کاری انجام ندادند. امروز سیاست روشن جمهوری اسلامی ایران آن است که اعلام کردیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود عمل کرده و از این به بعد میزان پایبندی ما به برجام به میزانی است که آنها به تعهدات خود عمل کنند، این منطق محکم و مورد پذیرش جمهوری اسلامی ایران است

نظر شما