شناسهٔ خبر: 156171 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

خاتمی بدون اثبات ادعای تقلب، بار دیگر خیانت سران فتنه را نشان داد

پژمانفر// عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: عدم ارائه مدارک و اسناد در مورد تقلب در انتخابات بار دیگر خیانت سران فتنه به نظام و مردم را نشان داد.

به گزارش «نماینده» نصرالله پژمانفر با اشاره به محکومیت محمدرضا خاتمی به دو سال حبس تعزیری به دلیل تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب در زمینه تقلب در انتخابات گفت: این افراد در سال ۸۸ اتهاماتی واهی به نظام وارد کردند و امروز حتی نمی‌توانند سند و مدرکی برای این اتهامات ارائه دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حیات سیاسی این افراد به ایراد اتهامات علیه نظام و ادامه این اتهام افکنی ها بستگی دارد. اگر آنها نتوانند مقاومت کنند و اتهامات خود را بپذیرند باید پاسخگوی رفتارهای خود درسال ۸۸ باشند. هزینه‌هایی که به نظام وارد شد، موج اعمال تحریم‌ها علیه ایران، خسارت به اموال مردم و کشته شدن جوانان از جمله موضوعات مهمی است که باید جریان غرب گرا به آنها پاسخ دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه این افراد در سایه اتهامات واهی علیه نظام می‌توانند حیات سیاسی خود را ادامه دهند، اظهار داشت: اقدام دستگاه قضائی برای بررسی این ادعاها و اتهامات، اقدام خوبی بود. کسانی که ادعایی دارند باید مدارک خود را به دور از فضای کاذب رسانه‌ای به قوه قضائیه ارائه دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عدم ارائه مدارک و اسناد در مورد تقلب در انتخابات بار دیگر خیانت سران فتنه به نظام و مردم را نشان داد و بعد از ۱۰ سال هنوز نمی‌توانند ادعاهای خود را ثابت نمایند. امیدواریم این فضا از یک فضای حداقلی به یک فضای حداکثری ارتقا یابد و همه کسانی که ادعاهایی را در مورد سال ۸۸ ارائه کردند، ملزم به ارائه اسناد و مدارک خود شوند.

نظر شما