شناسهٔ خبر: 154841 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سالک: تعطیلی جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی بهانه‌ به دست بیگانگان می‌دهد

سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه فرهنگی کشور است و تعطیلی جلسات آن بهانه به دست بدخواهان نظام می‌دهد که از کاه کوه می‌سازند وهر کاری می‌خواهند می‌کنند.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت و جایگاه شورای انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در حقیقت قرارگاه فرهنگی کشور است و نباید کاری کرد که به آن خدشه‌ای وارد شود. 

وی با بیان اینکه کشور در یک ولنگاری فرهنگی به سر می‌برد، افزود: مسئول ساماندهی به مسائل فرهنگی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این مساله مساله مهمی است که باید به آن توجه شود. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: هرگونه خدشه‌ای به شورای عالی فرهنگی به ضرر کشور است و تعطیلی جلسات آن بهانه‌ای به دست ضد انقلاب و بیگانگان می‌دهد و آنها هم که از کاه کوه می‌سازند و هر کاری که دلشان بخواهد می‌کنند. 

سالک خاطرنشان کرد: توصیه من که چند سال در شورای عالی انقلاب فرهنگی عضویت داشتم این است که باید به جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه ویژه‌ای صورت پذیرد. این شورا ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد اما باید این مشکلات حل شود. 

وی در پایان افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در طول این مدت کارهای بزرگی کرده،‌ سند فرهنگی یک سند بسیار قوی است و سند دانشگاهی و علمی سند بسیار ارزشمندی است و تصمیماتی که در این شورا اتخاذ شده تصمیماتی راهبردی و مهم است و اگر دستگاه‌های اجرایی آن را اجرا کنند بسیار قوی است. قانون عفاف و حجاب کار مهمی است که برای 26 دستگاه 300 ماموریت در آن در نظر گرفته شده است. 

نظر شما