شناسهٔ خبر: 154545 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نقوی حسینی: ۳ ماهه دوم سال ۹۸ شرایط خوبی در کشور حاکم خواهد شد

سید حسین نقوی حسینی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات و مراودات خوبی با کشورهایی از جمله چین و هند صورت گرفته است، گفت: طی ۳ ماهه دوم سال شرایط خوبی در کشور حاکم خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، سید حسین نقوی حسینی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و کلیه رؤسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، در شرایط سخت اقتصادی نیز می‌توان به خود اتکایی رسید و این همان هدف اصلی جمهوری اسلامی است.

نقوی حسینی اضافه کرد: امید است سال جدید، سال خدمت مضاعف به مردم باشد. از سه ماهه دوم سال شرایط خوبی در کشور حاکم می‌شود چراکه مذاکرات و مراودات خوبی با کشورهایی از جمله چین و هند صورت گرفته است.

وی گفت: دشمن روی نارضایتی مردم حساب باز کرده، رؤسای ادارات باید سعی کنند ضمن برخورد با تخلفات، امور مراجعین را به نحو احسن انجام داده و با روی گشاده با مردم رفتار کنند.

نقوی حسینی ادامه داد: رونق تولید در شهرستان قرچک از طریق تقویت شهرک صنعتی و همچنین ارتقای ساختار اداری و افزایش سرمایه‌های اجتماعی از اولویت‌های مهم سال ۹۸ است.

وی اظهار داشت: آماده باش نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و همچنین همراهی امام جمعه و خدمات اعضای شورای تأمین در برقراری نظم و امنیت ایام نوروز و اقدامات اتاق اصناف در تنظیم بازار قابل تقدیر است.

بر اساس این گزارش، این جلسه به منظور اتخاذ تمهیدات لازم پیرامون تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شعار رونق تولید و همچنین تبیین اولویت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

نظر شما