شناسهٔ خبر: 154155 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی در تذکر شفاهی:

فتنه؛ پربسامدترین واژه در کلام رهبری است

علیرضا سلیمی2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه نباید فتنه های مختلف را فراموش کرد، گفت: به مردم آدرس غلط ندهیم و مانع یارگیری نفوذی ها در داخل شویم.

به گزارش «نماینده»، در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، با طرح سوالاتی گفت: موضع ما باید نسبت به کسانی که قرآن و عکس امام (ره) را آتش می زنند چگونه باشد همچنین موضع ما باید نسبت به افرادی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان سر می دهند و نسبت به کسانی که انتخابات را بهانه می دانند و اصل نظام را نشانه می گیرند چگونه باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا اولویت های ما این مباحث است و یا بیکاری و شکم های گرسنه است؟ اولویت کرامت مردم است که برای تهیه یک کیلو گوشت صف می بندند و اولویت این است که ارز ۴۲۰۰ تومانی به چه کسانی داده می شود و ۶۰ تن طلا به کجا می رود.

وی افزود: به مردم آدرس غلط ندهید و به قواعد نظام پایبند باشید و اجازه یارگیری به نفوذی ها ندهید مگر مستند ایستگاه پایانی دروغ را ندیدید. باید دید چه کسانی از آن ها دفاع می کردند و نباید موضوع خانمی که تخلف ۶ میلیاردی کرده و همچنین موضوع جیسون رضاییان فراموش شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بحث فتنه پر بسامدترین واژه در کلام رهبری است و این موضوع فتنه نمایی نبود و فتنه یک حقیقت است و همه با آن مخالف هستیم.

نظر شما