شناسهٔ خبر: 153988 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آماده مناظره با نوبخت درباره افزایش حقوق‌ها هستم/ اظهارات رئیس سازمان بودجه یکطرفه بود

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از آمادگی خود برای مناظره با محمدباقر نوبخت درباره حقوق‌ها خبر داد.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به حضور محمدباقر نوبخت در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری درباره توضیحات وی پیرامون حقوق و دستمزد سال ۹۸ گفت: آقای نوبخت در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری درباره حقوق و دستمزد سال آینده و مصوبه مجلس پیرامون پرداخت حقوق‌ها، این اقدام نمایندگان ملت را غیرواقعی خواند و تأکید کرد که مصوبه مخدوش است.

وی ضمن ابراز تعجب از اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سازمان صداوسیما گلایه داریم که اخبار را یکطرفه به اطلاع مردم می‌رساند، بهتر بود یک نفر نیز به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و در دفاع از این مصوبه نمایندگان مردم به صداوسیما دعوت می‌شد.

حاجی‌بابایی در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس از آمادگی خود برای مناظره با محمدباقر نوبخت درباره حقوق و دستمزدها خبر داد و تأکید کرد که ما در مصوبه خود به دنبال یکسان‌سازی میزان افزایش حقوق کارمندان و مدیران بودیم که حاضریم از این اقدام مجلس دفاع کنیم.  

نماینده مردم همدان به تماس خود با عوامل برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اشاره کرد و گفت: بنده طی تماسی خواستار این شدم که به صورت تلفنی به اظهارات آقای نوبخت پاسخ دهم که تا این لحظه صداوسیما برای انعکاس اخبار نماینده‌ای از مجلس و دفاع از مصوبه خانه ملت اعلام آمادگی نکرده است.

نظر شما