شناسهٔ خبر: 153597 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علنی برگزار شدن دادگاه جهانگیری و فریدون مردم را در جریان عمق فساد این افراد قرار میدهد

سالک/2 عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه علنی برگزار شدن دادگاه جهانگیری و فریدون مردم را در جریان عمق فساد این افراد قرار می‌دهد، گفت: با توجه به ارتباط جهانگیری و فریدون با رجال سیاسی کشور دادگاه و قوه قضائیه نباید در تحت فشار و تاثیر توصیه‌ها قرار گیرند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون گفت: تشخیص علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه مفسدان اقتصادی بر عهده قوه قضائیه است اما علنی برگزار شدن دادگاه جهانگیری و فریدون باعث می‌شود تا مردم در جریان عمق فساد صورت گرفته توسط این دو نفر قرار گیرند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که این گونه اشخاصی که به نوعی به رجال سیاسی کشور متصل هستند، باعث می‌شود تا قوه قضائیه تحت فشار توصیه‌ها قرار گیرد و لذا دادگاه و قوه قضائیه نباید در این ارتباط هیچ گونه توصیه‌ای را بپذیرند و بر اساس مدارک موجود و تحقیقات انجام شده عمل کند و دادگاه باید در این باره عادلانه رفتار کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: که اگر فرد مستضعفی سر وکارش به دادگاه بیفتد و هیچ پناهی نداشت با وی چگونه برخورد می‌کنند ولی این افراد که به رجال سیاسی متصل هستند قوه قضائیه را گرفتار توصیه‌ها خواهند کرد و باید دقت لازم در این زمینه داشته باشد.

سالک در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که کار قضایی یک امر ضربتی نیست و پای آبروی افراد در میان است.

نظر شما