شناسهٔ خبر: 152660 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شهرداری تهران، مسئول پیگیری انتشار بوی نامطبوع در تهران شد

حناچی مدیرکل حفاظت‌ محیط‌زیست استان تهران گفت: تصمیم بر این شد که با توجه به رخداد این مسئله در پایتخت، ماجرل از مجرای شهرداری تهران پیگیری شده و نتیجه منعکس شود.

به گزارش «نماینده»، کیومرث کلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، ضمن اشاره به ماجرای بوی نامطبوع استشمام شده روز گذشته در پایتخت، اظهار داشت: حوالی عصر روز چهارشنبه بود که از طریق گزارش‌های شهروندان در جریان این اتفاق قرار گرفتیم.

وی افزود: در همین رابطه روز گذشته، جلسه ویژه شورای مدیریت بحران استان با حضور استاندار تهران و اعضای شورا برگزار شده و اعضا گزارش‌هایی را در خصوص مسئله به فراخور مسئولیت خود ارائه داده و نهایتا خروجی بر این شد که هیچ‌یک از دستگاه‌ها مرتبط با منشا این ماجرا، مسئول شناخته نشدند.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران تصریح کرد: در نهایت تصمیم بر این شد که با توجه به رخداد این مسئله در پایتخت، ماجرا از مجرای شهرداری تهران پیگیری شده و نتیجه به استان منعکس شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: هیچ جای نگرانی از این بابت وجود نداشته و دستگاه‌ها در حال بررسی مسئله هستند. در صورت مشخص شدن منشا اشاعه این بوی نامطبوع، مسائل به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

نظر شما