شناسهٔ خبر: 152340 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

دولت در تامین آب شرب اصفهان گامی بر ندارد بر استعفا باقی هستیم

احمد سالک عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر لزوم عدم وابستگی به نفت در لایحه بودجه سال آینده، در مورد رقم بالای بودجه طرح تحول سلامت در این لایحه گفت: بودجه این طرح پول خور است و اگر قطع شود فاجعه به بار خواهد آمد.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس، با اشاره به بالا بودن منابع بودجه در لایحه بودجه ۹۸، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت باید لایحه بودجه ۹۸ را اصلاح کند و این اصلاح بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید هزینه تشریفات را کم کند، افزود: واقعیت این است که رقم بالایی در کشور هزینه تشریفات می شود که دولت باید در اصلاحات لایحه بودجه این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

سالک با تاکید بر لزوم عدم وابستگی به نفت در لایحه بودجه سال آینده، پیرامون رقم بالای بودجه طرح تحول سلامت در این لایحه گفت: نکته مورد بحث درباره طرح تحول سلامت این است که بودجه این طرح پول خور است و اگر روزی پول آن قطع شود فاجعه به بار خواهد آمد.

نماینده مردم اصفهان  یکی از دلایل انتقاد کارشناسان به طرح تحول سلامت را عدم شفافیت بودجه این طرح دانست.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: برخی از مسائل مانند تامین آب شرب که ۸۰ میلیون نفر ایرانی را در برمی گیرد موضوع حاکمیتی محسوب می شود و حکومت موظف به تامین آن است.

وی در پایان پیرامون استعفای جمعی از نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه اقدام به حذف ردیف بودجه تامین آب شرب استان اصفهان کرد ۱۹ نفر از نمایندگان این استان از سمت خود درخواست استعفا دادند و چنانچه دولت در جهت حل این موضوع گام برندارد ما همچنان بر تصمیم خود باقی خواهیم ماند.

نظر شما