شناسهٔ خبر: 150564 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شورای عالی انتقال پایتخت جابجایی پایتخت سیاسی-اداری را ممکن می‌داند

ابوترابی عضو شورای عالی انتقال پایتخت سیاسی و اداری گفت: شورای عالی انتقال پایتخت جابه جایی پایتخت سیاسی-اداری پایتخت را ممکن دانست و بر تصمیم خود پافشاری می‌کند.

به گزارش«نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انتقال پایتخت گفت: شورای عالی ساماندهی و انتقال پایتخت سیاسی و اداری در آخرین نشست خود انتقال پایتخت سیاسی و اداری را ممکن دانست و مقرر کرد تا ظرف ۶ ماه آینده باید نسبت به جانمایی در این‌باره اقدام و نتیجه کار به این شورا جهت تصمیم‌گیری نهایی گزارش شود.

وی با اشاره به اظهارنظر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی درباره عدم امکان انتقال پایتخت سیاسی-اداری افزود: آقای ایزدی معاون وزیر راه نظر کارشناسی خود را عنوان کرده و از آنجایی که وی عضو شورای عالی انتقال پایتخت نیست صحبت‌های وی وجاهت قانونی ندارد.

عضو شورای عالی انتقال پایتخت سیاسی و اداری اظهارداشت: شورای عالی انتقال پایتخت بر تصمیم خود بر جابجایی پایتخت سیاسی-اداری کشور پافشاری می‌کند و نسبت به این موضوع مُصر است. 

ابوترابی خاطرنشان کرد: شورای عالی انتقال پایتخت با ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و ۵ نفر از نمایندگان مجلس و همچنین وزرای کشور، اطلاعات، راه و شهرسازی، رئیس سازمان محیط زیست و یک نماینده از ستاد کل نیروهای مسلح به موضوع انتقال پایتخت را مورد بررسی قرار داده است.

نظر شما