شناسهٔ خبر: 150504 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هدف FATF تغییر مسیر کشورمان است

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه FATF با هدف کنترل، مهار و تغییر مسیر و براندازی نظام است،‌ گفت: مجلس حریت خود را در مقابل این سند اعلام خواهد کرد.

به گزارش«نماینده»، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لوایح مربوط به FATF اظهار داشت:‌ استکبار به این نتیجه رسید که جنگ تحمیلی،‌ تحریم اقتصادی،‌ انحراف‌های سیاسی،‌ تهاجم فرهنگی و مسائل دیگر ایران را مهار و تسلیم خود نخواهد کرد، لذا دشمنان از راه تنظیم قراردادها با تعیین موضوعات به مقابله با جمهوری اسلامی برخواسته‌اند مانند قرارداد ۲۰۳۰ برای کنترل فعالیت‌های تربیتی و آموزشی و ایجاد انحراف و دوری از اعتقادات.

وی همچنین قرارداد IPC را از دیگر قراردادهایی خواند که دشمن و استکبار جهانی به منظور کنترل انرژی،‌ نفت و گاز و مواد مربوط به آن،‌ به مقابله با جمهوری اسلامی بسته‌اند و در ادامه گفت: اخیرا هم دشمنان عنوان کرده‌اند که ما نفت را به صفر می‌رسانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار چهانی قرارداد دیگری برای کنترل موشک بسته و همچنین FATF‌ را با ۴ زیرمجموعه پارلرمو،‌ پولشویی و دیگر لوایح منعقد کرد که این هم دقیقا به منظور کنترل صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم جریان نفوذ و هم کنترل مهار در این قرارداد وجود دارد،‌گفت: در واقع FATF با هدف کنترل مهار و تغییر مسیر با هدف براندازی نظام انجام شد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون عده‌ای می‌گویند اگر مجلس FATF را تصویب نکند جمهوری اسلامی ایران را در لیست سیاه قرار می‌دهند؛ حرف ما این است ما ۴۰ سال است در تحریم هستیم،‌ در شرایط فعلی هم که تحریم‌ها تشدید شده، برجام هم که مشکلی را در این قضیه حل نکرد اکنون هم در لیست سیاه قرار داریم.

سالک در ادامه این مطلب یادآور شد: بنابراین FATF را چه امضا کنیم و چه نکنیم این مسئله واقعیت دارد و ما اکنون در لیست سیاه هستیم. اما مجلس،‌ نمایندگان و مردم زیربار ذلت پذیرش FATF نخواهند رفت.

وی با اشاره ۴۱۴ ماده در سند FATF تصریح کرد: اینها تنها بر سر یک بند ایستاده‌اند و اصرار می‌کنند. لذا ملتی که  همیشه سرافراز و با عزت زندگی و در دنیا سر خود را بلند کرده است جنگ و همه مسائل و عقبه‌های سنگین استکبار را پشت سر گذاشته هرگز زیر بار ذلت نخواهد رفت چرا که به فرموده رهبری هزینه استقامت در مقابل استکبار کمتر از هزینه تسلیم شدن است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنانش اطهار داشت: ما اگر در اینجا تسلیم شویم،‌ دشمنان قدم به قدم جلو خواهند آمد لذا مجلس حریت خود را در مقابل سند FATF  اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما