شناسهٔ خبر: 150410 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کنگره «اعتماد ملّی» بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود

اعتماد ملی رئیس کمیته تبلیغات و اطّلاع‌رسانی حزب اعتمادملّی گفت: از آن‌جایی که کنگره حزب، یک دستور کار بیشتر ندارد و آن، انتخابات شورای مرکزی است و بخش عمومی ندارد، عملاً ما نمی‌توانیم حضور رسانه‌ها را داشته باشیم.

به گزار«نماینده»، حجّت نظری، رئیس کمیته تبلیغات و اطّلاع‌رسانی حزب اعتمادملّی با اشاره به کنگره ۶ مهر حزب متبوع خود گفت: در جلسه‌ای که امروز، ستاد برگزاری کنگره تشکیل داد، نظر دوستان این بود که چون کنگره ما، یک دستور کار بیشتر ندارد و آن، انتخابات شورای مرکزی است، و بخش عمومی ندار، عملاً ما نمی‌توانیم حضور رسانه‌ها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معمولاً در برگزاری انتخابات شورای مرکزی احزاب، رسانه‌ها حضور ندارند، اظهار داشت: رسانه‌ها در بخش عمومی کنگره احزاب حضور پیدا می‌کنند که ما هیچ مدعو غیر عضو حزب نداریم، جز چهار نفر که نماینده وزارت کشور هستند و بر روند برگزاری کنگره، نظارت می‌کنند.

رئیس کمیته تبلیغات و اطّلاع‌رسانی حزب اعتمادملّی ادامه داد: حدود ۱۱۰ نفر تاکنون برای عضویت در شورای مرکزی، کاندیدا شده‌اند و تعدادی نیز برای بازرسی کاندیدا شده‌اند.

نظری با بیان اینکه احتمالاً بالغ بر ۵۵۰ نفر در کنگره روز جمعه شرکت خواهند کرد، گفت: بعد از برگزاری کنگره و احتمالاً در هفته بعد، نشست خبری برگزار خواهیم کرد.

نظر شما