شناسهٔ خبر: 150120 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

فرهاد فلاحتی:

سیف باید پاسخگوی وضع امروز باشد/ مسئولان اجرایی نظارت درون تشکیلاتی را افزایش دهند

«فرهاد فلاحتی» نماینده قائنات و زیرکوه در حاشیه بازدید از تحریریۀ نماینده نماینده قائنات گفت: درست است که رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرد اما سیف امروز باید در قبال مدیرانی که بر سر کار آورد و تصمیماتی که گرفت پاسخگوی ملت باشد.

به گزارش «نماینده» فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس، با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله و آغاز دهه اول محرم اظهار داشت: این دهه فرصت مناسبی است که مردم شعار امربه معروف و نهی از منکر را به صورت عملی از سوی مسئولان ببینند.

وی یکی از اصلی ترین مشکلات کشور در همه دوره ها به ویژه شرایط کنونی کشور را عمل نکردن مسئولان به امر به معروف و نهی از منکر دانست و مصداق بارز این گفته را عدم مبارزه جدی با فساد در همه حوزه ها به ویژه فساد اقتصادی برشمرد

فلاحتی با تاکید براینکه مسئولان اجرایی کشور باید نظارت های درون تشکیلاتی خود را افزایش دهند، به نقش برخی از نهادهای مسئول در این خصوص اشاره کرد و گفت: رسانه ملی و به طور کلی رسانه ها موظف به اطلاع رسانی شفاف و مناسب به مردم هستند. قوه قضائیه باید به موقع، سریع و بدون اغماض به تخلفات و پرونده ها رسیدگی کند. همچنین نقش مجلس نیز در جلوگیری از ایجاد مفسده ها بسیار حائز اهیمت است.

نماینده مردم قائنات در ادامه افزود: هر جا که فاسد شده باشد باید جراحی شود. مشکلات اقتصادی مردم قبل از اینکه وابسته تحریم باشد به فسادهایی که در جامعه محرز است ارتباط پیدا می کند.


فلاحتی با بیان اینکه باید با فسادهای عمیق و ریشه ای برخورد شود یادآور شد: معنا ندارد محصولی که تا دیروز در رسانه ملی تبلیغ می شد مردم روز بعد آن را در بازار نبینند. مگر آن جنس غیب شده است؟!

وی در پایان با اشاره بر لزوم برخورد با متخلفان ارزی در کشور از سوی دستگاه های مسئول خاطرنشان کرد: چرا مسئولین امروز در برابر مشکلات پاسخگو نیستند؟! درست است که رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرد اما سیف امروز باید در قبال مدیرانی که بر سر کار آورد و تصمیماتی که گرفت که در نهایت شرایط امروز را به وجود آورد پاسخگوی ملت باشد.

نظر شما