شناسهٔ خبر: 149458 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سردار غیب پرور:ظرفیت بسیج در اختیار دولت است

غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رئیس‌جمهور گفت: شما اگر بخواهید تنها نیستید، راه را باز کنید، ظرفیت بسیج در اختیار شماست.

به گزارش«نماینده»، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در اجلاس شهدای اصناف، کارمندان و کارگری در استان البرز از مسئولین به خاطر برگزاری این اجلاس در مسجد تشکر کرد و گفت: شعار مسجد محوری باید در عمل محقق شود و مسجد همانند قبل باید محور انجام برنامه ها باشد.

وی در ادامه به ایستادگی شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدا به ما راه ایستادگی و استقامت را آموختند و خواست خداوند بود که شهدای دوران دفاع مقدس به شهدای مدافع حرم پیوند بخورند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هدف از برگزاری چنین اجلاسیه هایی نشستن پای مکتب شهداست. همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان تا پای جان ایستادگی کردند و ما هم اگر شاگردان خوبی باشیم راه را ادامه داده و در مقابل مشکلات ایستادگی می کنیم.

سردار غیب پرور گفت: مشکلات اقتصادی جامعه فزونی یافته اما بین پاسداری از اصل انقلاب و انتقاد فرق است، مردم پای این انقلاب که ادامه قیام امام حسین علیه السلام است ایستاده اند و تردیدی نداشته و ندارند.

سردار غیب پرور با اشاره به صحبت دیروز رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «دولت را تنها نگذارید» گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده‌ایم، نامه زده و در تریبون‌های مختلف اعلام کرده‌ایم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم!

وی در همین رابطه افزود: شما اگر بخواهید تنها نیستید؛ فرهیختگان بسیج در اصناف، پزشکی و صنعت و اقشار مختلف بسیج در خدمت شما هستند، اما راه بسته است، راه را باز کنید بسیج متعلق به نظام و نسخه شفابخش است. شما بخشی از توانایی بسیج را در عرصه سازندگی و در زلزله کرمانشاه دیده اید و مردم حلاوت خدمت رسانی بسیج را چشیده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ضمن تشکر از سازمان تعزیرات و قوه قضاییه گفت: در دو هفته گذشته بسیج به موضوع احتکار کالاهای اساسی ورود کرده و همه نتایج آن را دیدند، اما هنوز مبارزه ادامه دارد و مسئولان باید تا رسیدن کالاهای احتکار شده به دست مردم تلاش خود را ادامه دهند.

سردار غیب پرور در پایان ضمن داعشی خواندن احتکار کنندگان گفت: کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند همانند داعش هستند و به مردم رحم نمی کنند ولی در مقابل اصناف و بازاریان ما غیرتمند و دلسوز مردم هستند و نقش خود را در به ثمررساندن انقلاب اسلامی و کمک به دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما