شناسهٔ خبر: 149075 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعلام موجودیت پویش «جوانان انقلاب اسلامی ایران»

پویش « جوانان انقلاب اسلامی ایران» طی نشستی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش«نماینده»، سید محمدرضا سلیمی سخنگوی این پویش در این نشست گفت: این پویش  به همت جمعی از اساتید، دانشجویان و طلاب جوان کشور تشکیل شده و اخیرا هم نامه‌ای را خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشتیم که بیش از ۵ هزار نفر از جوانان، اساتید و دانشجویان آن را امضاء کردند و ضمن تجدید بیعت با معظم‌له، اعلام کردند که آماده‌اند در همه عرصه ها به کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: این پویش آماده است تا بگوید اگر جوانان پای کار بیایند همه مشکلات کشور قابل حل است و هیچ نقطه تاریکی در انقلاب نمی‌توان متصور شد.

سلیمی تصریح کرد: این پویش به هیج نهاد و ارگان و سازمانی وابسته نیست. و پیام مشخصی که برای دشمنان قسم خورده انقلاب دارد این است که نسل سوم و چهارم این انقلاب پایبند به آرمان‌های امام، رهبری و انقلاب هستند و برای اقتدار این انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

وی در خاتمه گفت: ما با نخبگان، اساتید و کارشناسان مختلف نشست هایی تخصصی مختلفی را برگزار کرده‌ایم و همه انها برای کمک به کشور و مردم اعلام آمادگی کرده‌اند.

سلیمی در خاتمه گفت: در روزهای آینده نامه‌ای را از سوی جوانان انقلابی به دانشجویان و جوانان آمریکا خواهیم داشت و مطالب بسیار مهمی را در آن بیان خواهیم کرد.

نظر شما