شناسهٔ خبر: 147923 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تبیین راه‌حل‌های مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا در فراکسیون حامیان دولت

لاهوتی43 سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس گفت: محوریت جلسه فراکسیون متبوعش تبیین راه‌حل‌های مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش «نماینده»، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز یکشنبه (۱۰ تیرماه ۹۷) فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین اعضا برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با محوریت تبیین راه‌حل‌های مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان همچنین تصریح کرد: کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در این جلسه به بیان راه‌حل‌ها و نقطه‌نظراتی درخصوص راه‌حل‌های مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا پرداختند و ضمن آن نمایندگان هم پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی همچنین اعلام کرد که در این نشست مقرر شد نسخه‌ای برای  مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا در فراکسیون تبیین شود.

لاهوتی ادامه داد: در ادامه جلسه هم درباره کوچک سازی دولت و همچنین کاهش هزینه‌ها بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان به این مسئله اشاره کردند که حال در شرایط اجبار قرار گرفته‌ایم، باید زمینه برای کوچکتر شدن دولت و کاهش هزینه‌ها فراهم شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان همچنین عنوان کرد که مقرر شد فراکسیون پیشنهادات خود را در جلسات متعدد برای مقابله با مشکلات اقتصادی و کاهش مشکلات بررسی و تدوین کرده و در نهایت فراکسیون‌های مجلس بتوانند یک نسخه واحدی در این مورد ارائه دهند.

نظر شما